FANDOM

A Transformice világában egy egeret kell irányítanod. A játék tartalmaz chatet is, így ahhoz, hogy mozogni tudj, fontos, hogy a fókusz ne a chaten legyen, különben a gombok megnyomásával írni kezdesz, és nem fog mozogni a karaktered.

  • Megjegyzés: A sámánokra vonatkozó irányítást egy másik szócikkben találod.
Gomb Funkció Megjegyzés
 vagy A Balra futás
 vagy D Jobbra futás
 vagy W Ugrás
 vagy S Guggolás
↵Enter vagy Y A chatre helyezi a fókuszt Olyan, mintha oda kattintottál volna. Ha ezek után írsz valamit, ↵ Enter-t nyomva tudod elküldeni. Ezek után a fókusz eltűnik, újra oda kell kattintanod ha írni szeretnél.
⇧Shift + ↵Enter Chat kiterjesztése Kiterjeszti a chatet a kép tetejéig. Ahhoz hogy működjön, a chat nem lehet fókuszban.
↹Tab Chat fülek közötti váltás Arra a fülre ugrik, ahol olvasatlan üzeneteid vannak. Ha nincsenek olvasatlan üzeneteid, automatikusan a #Szoba csatornára vált.

Amikor egy másik felhasználó nevét írod a chatbe, pár betű után a megnyomásával kiegészíti.

E Konfetti dobálása
I Raktár megnyitása A raktárban találod az egyszer használatos tárgyakat (jelmezek, papírrepülő, stb.).
T Törzs chat A chatbe beírt /t paranccsal egyenlő. Csak nyomd meg, írd be az üzenetedet, és ugyanúgy el tudod küldeni. Nagyban megkönnyíti az írást, hiszen nem kell a /t jelet beírnod.
R Válasz suttogásra Annak tudsz válaszolni, aki utoljára írt neked suttogást.
Spacebar Ha egérként játszol valamelyik hivatalos játékmóddal, a space gombnak a legtöbb esetben nincs funkciója, más esetekben viszont lehet, például:
  • Sámánként átlátszóvá teszi a tárgyakat, ezáltal érinthetetlenné válik,
  • Különböző hivatalos Eventeken lehet funkciója,
  • Ha a sámántól megkapod a Meep képességet, ezzel használhatod,
  • Különböző Modulokban is lehet funkciója.
← Backspace Váltogat a chatfülek között A megnyitott chatfülek (pl #szoba, #hu) között tudsz vele lépkedni.

Falmászás

Teljes cikk: Wall jump

Megjegyzés: a falmászás nem működik jégen, láván és gumin, csak speciális beállításkódokkal.

  • Amikor a fal tőled balra van: ezeket ismételgesd gyorsan: ++ .
  • Amikor a fal tőled balra van: ezeket ismételgesd gyorsan ++ .

Parancsok

Teljes cikk: Parancsok

A játékban használhatsz különböző parancsokat. A parancsokat / jellel kell kezdeni. Ezek sokfélék lehetnek: átléphetsz másik szobába, válthatsz címet vagy suttoghatsz más egérnek. A teljes listáért tekintsd meg a Parancsok szócikket.

Hangulatjelek

Teljes cikk: Hangulatjelek

A hangulatjelek használata mára mindennapossá vált. Ha gyorsabban és könnyedén akarod kifejezni az érzelmeidet, nyomd meg valamelyik szám gombját a billentyűzeten. A teljes listáért tekintsd meg a Hangulatjelek szócikket.